Garantie en klachten
Garantie
Om in aanmerking te komen voor een vervangend product cq. aanspraak te maken op fabrieksgarantie dient de consument rekening te houden met een aantal zaken. De fabrieksgarantie komt te vervallen wanneer:
- De consument de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken;
- De geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd zijn met de aanwijzingen van de ondernemer en/of op de verpakking behandeld zijn;
- De ondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft gesteld of zal stellen ten aanzien van de aard of de kwaliteit van de toegepaste materialen.
- De verzegeling van de verpakking verbroken is.
Klachten
Beschermingssetvoorov.nl doet haar uiterste best om een zo goed mogelijke service voor haar diensten en producten te geven. Mocht u toch onverhoopt niet tevreden zijn dan kunt u een klacht indienen via klantenservice@cadeauopafstand.nl. Als dit niet tot een bevredigende oplossing leidt, is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via de Stichting Webwinkelkeur of wanneer uw klacht nog nergens in behandeling is deze aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie via http://ec.europa.eu/odr.